De winkels uit jouw stad in één webshop

  In één bestelling & thuisbezorging al jouw boodschappen

  Voor 15.00 uur besteld, vandaag nog in huis!

Lokaal Ideaal

kunnen wij je ergens mee helpen?

Heb je een vraag over je bestelling of wil je iets anders weten over Lokaal Ideaal? Kijk dan bij de veelgestelde vragen, vul het formulier in of neem contact met ons op via mail of telefoon.

bestellen

hoe plaats ik een bestelling?

Zoek de winkel waar je wilt bestellen of de producten die je wilt bestellen en voeg deze toe aan je winkelmandje. Reken af en je kunt je bestelling ophalen of deze wordt bij je bezorgd door Lokaal Ideaal.

ik wil mijn bestelling wijzigen. Wat moet ik doen?

Neem contact op met de klantenservice en wij gaan ons best doen dit voor je te regelen.

bezorgen & afhalen

hoe worden mijn producten vervoerd?

Onze bakfietsen zijn speciaal ingericht voor pakketbezorging in de stad. Door de toepassing van speciale hulpmiddelen voor bijvoorbeeld bloemen of versproducten zorgen we voor een goed en veilig vervoer van alle type producten.

kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker! Ga je liever zelf langs je favoriete winkeliers, maar bestel je graag alvast je benodigdheden vooruit? Dan kan je bij de check-out aangeven op welke dag en op welk moment jij je order wilt afhalen. Zo ben je verzekerd dat je benodigdheden voorradig zijn. 

mijn order kan ik afhalen, hoe werkt dit?

Tijdens het plaatsen van je bestelling heb je je gewenste ophaaldag en tijd aangegeven. De desbetreffende winkelier ontvangt hiervan bericht en zorgt ervoor dat het op het door jou gewenste moment klaar zal staan. Vergeet niet je order ID nummer mee te nemen naar de winkel.

worden alle producten tegelijk bezorgd?

Ja. Als je kiest voor bezorging, haalt Lokaal Ideaal jouw bestelling op bij de winkels en bezorgt deze bij jou thuis in het gekozen tijdsvlak.

mijn gewenste aflevertijd is niet beschikbaar

Door de enthousiasme van andere consumenten, kan het voorkomen dat je gewenste aflevertijd vol is. Gelukkig bezorgen wij 6 dagen per week, in de middag en avond. Is de bezorgdatum vol, maar heb je het item toch nodig die dag? Kies dan voor afhalen! 

bezorgen jullie ook ’s avonds en in het weekend?
Ja, wij bezorgen tot 21:00 op iedere werkdag en op zaterdag. Op zondag bezorgen wij (nog) niet.
waar kan ik zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Bij je bestelling kies je een bezorgmoment en deze bevestigen we per mail aan je.

wie bezorgt mijn bestelling?
Je bestelling wordt bezorgt door de bezorgers van Lokaal Ideaal. Dit doen zij op een duurzame manier. Deze bezorgers zijn zorgvuldig geselecteerd om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
hoe worden mijn versproducten koel thuisbezorgd?

Onze bakfietsen zijn uitgerust met EPS koelboxen en met bevroren gel coolpacks. Een veel gebruikte methode in de pakketbezorging van gekoelde versproducten. Op deze manier kunnen we de temperatuur in de koelbox tot 24 uur op temperatuur houden. Doordat we de coolpacks ook nog eens iedere 4 uur verwisselen, is een gekoelde en veilige bezorging meer dan gegarandeerd.

hoe worden mijn versproducten koel thuisbezorgd?

Onze bakfietsen zijn uitgerust met EPS koelboxen en met bevroren gel coolpacks. Een veel gebruikte methode in de pakketbezorging van gekoelde versproducten. Op deze manier kunnen we de temperatuur in de koelbox tot 24 uur op temperatuur houden. Doordat we de coolpacks ook nog eens iedere 4 uur verwisselen, is een gekoelde en veilige bezorging meer dan gegarandeerd.

betalen

moet ik per winkel betalen?

Nee. Bij Lokaal Ideaal kun je in 1 keer bij al je favoriete winkels bestellen. Wij regelen de betaling met de winkeliers.

wat zijn de betaalmogelijkheden bij Lokaal Ideaal?

Je kunt eenvoudig en veilig betalen via iDeal. Je ontvangt een factuur van je bestelling per email.

ik kan mijn kortingscode niet verzilveren/gebruiken

Om gebruik te maken van een kortingscode, zorg ervoor dat je een account hebt aangemaakt of bent ingelogd. Ben je ingelogd en lukt het nog steeds niet? Stuur dan een e-mail naar info@lokaalideaal.nl en vermeldt daarin duidelijk je bestelling, kortingscode, afleveradres en voor wanneer je je bestelling wil laten bezorgen/ophalen. Wij zullen je dan z.s.m. verder helpen.

retouren & annuleren

kan ik een artikel retourneren?

Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als bij aankoop in winkel. Je kunt hiervoor contact opnemen met de desbetreffende winkel. Je mag ook altijd contact opnemen met onze klantenservice en dan zullen we je helpen.

klachten & missende artikelen

er ontbreekt iets bij mijn bestelling, waar kan ik dit melden?

Wanneer een product niet conform bestelling geleverd is, kun je contact opnemen met de desbetreffende winkel. Je mag ook altijd contact opnemen met onze klantenservice en dan zullen we je helpen.

overige vragen

mijn favoriete winkel staat niet op Lokaal Ideaal. Hoe kan dit?

Als je vaste bakker, slager of andere winkel niet op Lokaal Ideaal staat, is dit een gemiste kans voor hem (en onhandig voor jou). Laat ons weten welke winkel je graag toegevoegd zou willen zien door een mail te sturen aan info@lokaalideaal.nl, dan nemen wij contact met hen op.

kom je er niet uit?

bel ons

je kan ons bereiken* via
085 808 5393

*Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 8:30 – 17:00 uur

mail ons

Stuur gerust een mailtje naar info@lokaalideaal.nl

vul het formulier in

Vul gerust het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op

staat jouw vraag er niet tussen?

Heb je een andere vraag die wij nog niet hebben benoemd op deze pagina? Neem dan gerust contact met ons op via het contactformulier.

contact

Close Bitnami banner
Bitnami